שירותי SOC

שירותי SOC

חשיבותה של מערכת SOC

מערכת SOC אבטחת מידע מאפשרת שיפור של גילוי אירועי אבטחת מידע על ידי ניתוח רציף באמצעות אמצעים טכנולוגים אשר מנטרים כל פעילות חשודה ברשת, במידה ומתקבלת התראה זמן התגובה חשוב על מנת לתחקר ולצמצם את אירוע אבטחת המידע בשביל למנוע נזקים גדולים יותר ככל שהזמן עובר.

היתרונות של שימוש בפעולות רשת וכלי אבטחה בשירותי SOC

מרכז ניהול אחסון נתונים סטטי, או SSD, הוא מרכיב קריטי לשמירה על אבטחת מידע רגיש, לא משנה היכן אתה שומר את הנתונים שלך במיקום מרכז הנתונים שלך. SSD שומרת את הנתונים שלה בהתקני זיכרון נדיפים במהירות המשתמשים בשבבי פלאש כזיכרון הפיזי של המכשיר. כאשר היישומים והתוכניות שלך הופכים מורכבים יותר ודורשים שטח רב יותר, ה- SSD שלך צריך להרחיב ולבצע פונקציות נוספות. כשזה קורה, ה- SSD שלך מאט ובכך משפיע על ביצועי האפליקציות ואחסון הנתונים. כדי להימנע מבעיות אלה, כדאי לשקול רכישת SSD ברמה ארגונית עם תמיכה בשרת.

 

אחד התפקידים העיקריים של SSD במרכז נתונים הוא ניהול האבטחה

יישומים ארגוניים מודרניים משתמשים בנתונים רגישים ביותר. כאשר מתחילים יישום, התהליך יוצר יומן אירועים העוקב אחר זמן ומשך הפעולה. אם מתרחש אתגר גישה לא מאובטח, השעה והתאריך של האתגר נרשמים ביומן האירועים. אם יומן אירועים נפגע על ידי תוקף עם יכולת לפקח על כל סוגי הפעילות במרכז נתונים, האיום על חומרים רגישים יכול להיות גדול יותר מהתקיפה עצמה.

 

כדי למנוע מבעיה הקשורה לאבטחה כמו אתגר גישה לא מאובטח לגרום להפרת נתונים, יש לנהל כונני SSD באמצעות שירותי ניהול תצורה מונעי אירועים ורב-חנויות (CSM). שירותים אלה מספקים את היכולת להפעיל ולתזמן אירועים מרובים בו זמנית. התזמור מאפשר לצוות ה- IT להגיב במהירות לאירוע שלא הוכרז. לדוגמה, אם קבוצה של כונני SSD לא תקין, שירותי CSM עלולים לגרום להתראה. בנוסף, התזמור מאפשר גם ל- IT לטפל בבעיות ככל שהם מתעוררים.

 

היבט נוסף של ניהול SSD עם מתאם אירועים רב שכבתי וניהול אזעקה הוא התקנה ותצורה של כלי ניהול יומני. תוכנת מערכת גילוי הפריצה האחרונה תומכת בניטור עצמי של SSD. יש לו תכונה המאפשרת ל- IT להגדיר מתאם אירועים עם תכונת זיכרון האירוע של גיבוי פיזי או לוגי.

 

בסביבה מרכזית של פעולות אבטחה מסורתיות, ישנם שני סוגים של ניטור: ניטור מבוסס אינטרנט וניטור מבוסס שולחן עבודה. הראשון משתמש בחיבור אינטרנט לניטור מבוסס אינטרנט; האחרון משתמש בניטור מבוסס שולחן עבודה. ניתן להשתמש בפרוטוקולי אבטחה מודרניים ברמת הארגון כגון HTTP, SMTP ו- VPN לצורך ניטור מבוסס שולחן עבודה.

 

מכיוון שרוב המקרים מתרחשים בשכבת הרשת, צוותי נקודות הקצה צריכים להיות מודעים לשינויים בשרת הפיזי. חלק מהפעילויות הללו כוללות עדכוני יישומים, אספקת חומרה חדשה, תיקונים וכו '. באמצעות SMS ב- טלפונים חכמים של מנהלי נקודות קצה, צוותי נקודות קצה יכולים לראות במהירות אם אחת מהפעילויות הללו מתרחשת. יתרונות אחרים של ניטור SMS כוללים את היכולת לקבוע את זמן ההשבתה של היישומים, שיאפשר למנהלי ה- IT לנקוט בפעולה כדי להפחית את השבתה לפני שהיא גורמת לאובדן לקוחות. אם זמן השבתה מתרחש, זה יכול להשפיע לרעה על המכירות, ולכן מנהלי ה- IT מעודדים את הצוות שלהם לעקוב אחר ההנחיות הללו.

 

מרכיב חשוב בניהול אבטחת הסייבר של הארגון הוא חינוך אנשי הסיכון והפגיעות של הרשתות שלהם. על ידי כך, צוותים אלה יכולים למתן איומים ולהימנע מתוצאות הרות אסון. על ידי הכשרת עובדים, ההדרכה המבוססת על סיכונים מסייעת להם בזיהוי מקורות פגיעות, אותם הם יכולים ליישם כדי למנוע או לתקן אירוע סייבר. חברות רבות משתמשות בהליכי תגובת אירועים (IRR) במטרה להגיב במהירות להתקפות סייבר.

 

יתרון נוסף בשימוש בשירותי SOC הוא צמצום שעות העבודה הדרושות לאנשי IT לניהול הרשתות שלהם. זאת בגלל התהליך הפשוט שמאפשר שירותי SOC. באמצעות פריסה מהירה יותר של פתרונות תגובה לאירועי סייבר (CRR), מצטמצם הזמן הדרוש לפתרון הבעיה. באמצעות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, האירועים שאנליסטים נתקלים בהם הופכים לפשוטים יותר להתמודדות. התוצאה היא יעילות משופרת, מה שמביא להגדלת הרווחים של עסקים.

אל תלכו לאיבוד.....

צרו קשר איתנו, וקבלו מענה לכל השאלות שלכם

צרו קשר

דילוג לתוכן