שירותי מחשוב מאובטחים

שירותי מחשוב מאובטחים

ישנם שירותי IT רבים הניתנים על ידי חברות שונות. חלקם עשויים לספק תמיכה מרחוק בלבד ואילו חלקם עשויים לספק פיתרון Help Desk לתהליכים עסקיים כמו התקנת תוכנה, עדכוני אבטחה ותיקונים, סריקת אבטחה ותמיכה מרחוק לתחזוקת רשת כולל הגעה פיזית במידת הצורך. חשוב לבחון את הדרישות של החברה שלך לפני שתבחר את פתרונות ה- IT הנכונים. למשל Help Desk ארגוני עשוי לעזור לאנשי המחשוב או לאנשי טיפול בלקוחות לפתור בעיות חומרה או תוכנה שעשויות להשפיע על ביצועי העסק ואז לעזור להם למצוא פיתרון לבעיה שלהם.

 

ישנם דברים רבים שיש לקחת בחשבון בעת ​​בחירת Help Desk של ה- IT או ספק שירות לקוחות. בראש ובראשונה יש לבחור נותן שירות שיוכל לטפל בשני המדיומים. ספק שירותי ה- IT אמור להיות מסוגל לספק פתרונות Help Desk עבור עסקים קטנים כמו גם עסקים גדולים.

 

הדבר השני שספק שירותי ה- IT אמור להיות מסוגל לעשות הוא מעורבות יעילה ומוצלחת. המשמעות היא שספק פתרונות Help Desk של ה- IT חייב להיות מסוגל לספק מפגשי הדרכה יעילים עם לקוחותיהם ולקוחות פוטנציאליים. מפגשי ההדרכה יסייעו לספק שירותי ה- IT להכיר את צרכי לקוחותיהם ולמצוא דרכים לתמוך בהם בצורה יעילה. זה חשוב במיוחד לעסקים שאין להם זמן להשתתף בפגישות כאלה בעצמם.

 

הגורם השלישי שספק ה- IT Help Desk אמור להיות מסוגל לעשות הוא לשמור על איכות תשתית ה- IT. זה מאוד חשוב מכיוון שאם תשתית ה- IT תישמר היטב אז גם התפוקה של הארגון תהיה גבוהה. תשתית IT יעילה מבטיחה כי תהיה השבתה מינימלית, ולכן העובדים יכולים לקבל את הסיוע הנחוץ להם בקלות ולחזור לעבודה. לכן תשתית ה- IT של הארגון שלך חשובה מאוד אם ברצונך להשיג הצלחה ב- IT.

 

הגורם הסופי הוא זמינות השירותים המנוהלים. בסביבת הענן קל מאוד לספקי Help Desk של ה- IT להציע שירותים מנוהלים מכיוון שהם יכולים לפקח בקלות על המערכות והפונקציות הנמצאות בשימוש בחברה שלך. הם יכולים לזהות בקלות בעיות לפני שהם מתרחשים ולתקן אותם במועד. זמינותם של שירותים מנוהלים פירושה שאינך מבזבז זמן בהמתנה להתרחשות בעיה. ספקי ה- IT המציעים שירותים מנוהלים יוכלו לעזור ללקוחותיהם לפתור כל בעיה טכנית הקשורה לתוכנה והחומרה של הארגון.

 

עם זאת, ישנם דברים מסוימים שספק שירותי ה- IT המציע שירותי תשתית ענן מנוהלת צריך לשקול לפני שהם מספקים זאת. ראשית על ספק שירותי ה- IT לוודא שיש להם מספיק ידע וניסיון בתחום זה. זאת מכיוון שרק אנשי מקצוע מנוסים יודעים להתמודד עם האתגרים הנלווים לשימוש במחשוב ענן בארגון. המומחים חייבים גם לוודא שהם בקיאים בפריסתו בארגון.

 

שנית, הם צריכים להיות מסוגלים לספק תשתית מאובטחת. תשתית מאובטחת פירושה שהנתונים המאוחסנים בשירותי הענן שלהם מאובטחים ואין דרך קלה לאדם לא מורשה לגשת אליהם. ישנן חברות רבות שהשתמשו בשירותי הענן לצורך שיפור הפעילות שלהן והצליחו לעשות זאת מבלי להוסיף יותר מדי מההוצאות הנוספות. ארגונים קטנים ובינוניים רבים הצליחו גם לחסוך כסף רב כאשר השתמשו בשירותים המנוהלים שמספק ספק ענן.

 

שלישית, הם אמורים להיות מסוגלים לספק גישה לניתוח נתונים בזמן אמת. ניתוח הנתונים מתייחס ליכולתו של ספק השירות לנתח ולפרש את הנתונים שנאספו ואז להציג אותם למשתמשים. יתכן שישנן מספר דרכים לספק גישה לניתוח נתונים אלה, אך הדבר החשוב הוא כי ספק השירות חייב להיות מסוגל לספק אותו. ניתוח מתקדם עשוי לכלול שימוש בביג דאטה, ניתוח פרופילי לקוחות ואלגוריתמים מתקדמים המשמשים לקבלת החלטות אילו משאבים יש להוסיף או לקחת מהעסק.

 

אל תלכו לאיבוד.....

צרו קשר איתנו, וקבלו מענה לכל השאלות שלכם

צרו קשר

דילוג לתוכן